четвер, 28 серпня 2014 р.

Український виробник круп відмовився від надписів, які можуть порушити рівноправність між чоловіком та жінкою

Навколо нас так багато несправедливостей, що часом ми навіть перестаємо їх помічати. Однак, історія знає чимало випадків, коли воля чи вчинок навіть однієї людини, змінює ситуацію.

А іноді це просто лист...


Не так давно Інтернет облетіла історія, про "перемогу дівчинки-підлітка над сексизмом у Макдональдзі". Йдеться про те, що Антонія Ейрес-Браун написала лист президенту McDonald's з проханням змінити спосіб подачі іграшок у Happy Meal: їй не сподобалося, що у неї завжди запитують, хоче вона іграшку для дівчинки чи для хлопчика. Через п'ять років Антонія нарешті перемогла. Дівчинка отримала позитивну відповідь від корпорації і поділилася своєю історією.

Таке можливо, тільки в Америці скажете Ви... А от і ні! Хочу поділитися історією, яка трапилася кілька років тому саме в Україні.

Цього листа було відправлено українському виробнику круп:

"Доброго дня, Дякуємо вам за завжди високу якість продукції.
Проте, від імені Асоціації жінок "Славія" змушені звернутися із таким. На упаковці крупи зазначено: "Одна з головних турбот сучасної жінки - це здорове і збалансоване харчування людини". Однак, це твердження посилює стереотип, що кухня - це суто жіноча проблема. У сучасному світі, коли жінки і чоловіки однаково працюють поза домом,
незбалансований розподіл домашньої роботи між чоловіком і жінкою - одна з актуальних причин статевої нерівноправності.

Сподіваємося на нашу увагу до цього зауваження і пропонуємо змінити або прибрати цитоване речення."


І наступного ж дня надійшла позитивна відповідь:

"Дякуємо за зауваження щодо інформації на упаковках продукції ТМ «Жменька».
На сьогоднішній день упаковка продукції ТМ Жменька застаріла і потребує змін.
Зараз відбувається редизайн упаковок ТМ Жменька, найближчим часом пакування продукції буде змінено.

Нова упаковка товарів ТМ Жменька не буде місти надписів, які можуть якимсь чином порушити рівноправність між чоловіком та жінкою."

І упаковку справді було змінено!

Отож, діймо! Адже, хто, як не ми ?! :)








Немає коментарів:

Дописати коментар